جبهه سایبری گلستان

آموزش امنیت و مبارزه با فساد در فضای مجازی

جبهه سایبری گلستان

آموزش امنیت و مبارزه با فساد در فضای مجازی

جبهه سایبری گلستان
پایگاه آموزش امنیت در فضای مجازی و اطلاع رسانی برنامه های مبارزه با فساد در فضای مجازی استان گلستان
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۲ مطلب در ۵ مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خطرات بازی پوکمن‌گو برای کودکان

امروزه استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و زندگی کردن در دنیایی سراسر وهم و خیال در بین مردم دنیا رواج پیدا کرده است. پوکمون‌گو یکی از جدیدترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند است که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است؛ این بازی کودکان را وادار به خروج از منزل و برقراری تعامل با دنیای واقعی می‌کن

البته این تعامل با خیره شدن فرد به صفحه نمایش تلفن همراه و دنبال کردن اشیای مجازی صورت می‌گیرد. برخی از روان‌شناسان بر این باور هستند که پوکمون‌گو کودکان را فعال‌تر و اجتماعی‌تر می‌کند و آن‌ها از این بازی به عنوان ابزاری برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر و دنیای اطرافشان استفاده می‌کنند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۷
حسین فاطمی

سوالی که در این میان مطرح می شود این است که سن مناسب برای استفاده بچه ها از گوشی چه زمانی است. آیا والدین می توانند با سپردن این نوع ابزار به بچه ها آنها را با خیال راحت رها کنند و در این صورت مشکل یا تهدیدی برای فرزندان دلبندشان وجود نخواهد داشت.

باید توجه داشت که ایفای صحیح نقش والدین کار ساده ای نیست و باید بین درخواست ها و نیازهای واقعی فرزندان تعادل ایجاد کرد. والدین باید سن مناسب برای بهره مندی فرزندانشان از تلفن همراه را بدانند و به آنها در مورد فرصت ها و چالش های ناشی از استفاده از گوشی های هوشمند هشدار دهند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۰:۵۵
حسین فاطمی