جبهه سایبری گلستان

آموزش امنیت و مبارزه با فساد در فضای مجازی

جبهه سایبری گلستان

آموزش امنیت و مبارزه با فساد در فضای مجازی

جبهه سایبری گلستان
پایگاه آموزش امنیت در فضای مجازی و اطلاع رسانی برنامه های مبارزه با فساد در فضای مجازی استان گلستان
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گرگانی شناسایی و دستگیر شد

به گزارش جبهه سایبری گلستان، مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب احدی از شهروندان نموده بود خبر داد.

سروان وحید صاحبکاران در تشریح این خبر  اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان  مبنی بر شکایت  احدی از شهروندان دال بر انجام برداشت به  مبلغ   40 میلیون ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی وی ، مراتب طی تشکیل پرونده ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته از پرینت حساب شاکیه محرزگردید تراکنش های مطروحه در قالب  خرید اینترنتی اکانت بازیهای رایانه ای  بوده است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت  فرزند خانواده  بعنوان مظنون مورد شناسایی قرار گرفته و  پس از هماهنگی با مرجع قضایی  به این پلیس فرا خوانده شده و پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار به جرم انتسابی خود اعتراف نموده و اظهار داشت: به حساب بانکی مادرم بصورت غیرمجاز دسترسی داشتم و برای خرید بازیهای کامپیوتری بصورت اینترنتی بدون اطلاع وی اقدام نمودم  .
مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان  به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات مالی و بانکی خود  را در اختیار دیگران قرار  نداده  و بر عملکرد فرزندانشان در فضای مجازی نظارت کافی داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
حسین فاطمی

نظرات  (۱)

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۰ گلستان بلاگ
سلام. خداقوت
باتشکر. این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد
برای نشر سریعتر مطالب خود به ما بپیوندید.و مطالب خود را از طریق نظرات سایت برای ما ارسال کنید
http://golestanblog.ir/%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%DA%AF/
اجرتان با شهدا
یاعلی. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی